שבוע לאחר פסילת רישיונו: נתפס נוהג במהירות מופרזת

בנצי לייזרוביץ No Comments on שבוע לאחר פסילת רישיונו: נתפס נוהג במהירות מופרזת

שבוע לאחר שהחל לרצות את פסילת רישיון נהיגתו שהושתה על נהג צעיר בבית משפט, הוא נתפס על ידי השוטרים נוהג ומבצע עבירת תעבורה חמורה. מקרה זה מצטרף לפעילות אכיפת עבירות תעבורה שערכה משטרת ישראל בירושלים במהלך סוף השבוע במהלכה נרשמו 120 דו"חות תנועה

צילום: דוברות המשטרה
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמים במילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום שישי לפנות בוקר, בעת פעילות אכיפה שערכו שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים, נקלט רכב במהירות מופרזת ועל כן נעצר בעקבות כך. בבדיקת הנהג (18) נמצא כי מדובר ב"נהג חדש" שהן רק בתאריך 1.1.23 החל לרצות את עונש פסילת רישיון נהיגתו למשך כ-60 ימים, עונש שהושת לגביו על ידי בימ"ש תעבורה ירושלים בגין עבירת תעבורה חמורה שביצע במהלך שנת 2022. כנגד הנהג החל הליך דין תעבורתי בעקבות מעשיו ורכבו נגרר על ידי המשטרה.

מקרה זה, הנו כחלק מפעילות אכיפה נחושה אותה ערכו במהלך סוף השבוע האחרון שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, בה סה"כ נרשמו על ידי השוטרים 120 דו"חות תעבורה, ונפסלו רישיונותיהם של 9 נהגים וכמו כן, הושבתו 7 כלי רכב בגין עבירות תעבורה חמורות.

בתוך כך, נרשמו 17 דו"חות תנועה בגין נהיגה במהירות מופרזת, 14 דו"חות נרשמו לנהגים בגין עבירת שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגתם ונרשמו 12 דו"חות בגין עבירות של אי ציות לרמזור. בנוסף, כנגד 9 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול. כך למשל ארע בליל יום חמישי האחרון, במהלך נסיעתו של שוטר יחידת השיטור העירוני, הבחין ברכב הסוטה מנתיב נסיעתו תוך שפגע ברכב חולף ואז ממשיך בנסיעה ועל כן נעצר על ידי השוטר. בבדיקה ברכב איתרו השוטרים חומר חשוד ברשותו של הנהג (19) והוא הועבר לבדיקה בהתאם וכנגדו החל הליך דין תעבורתי.



0 תגובות